A pálya építési hossza: 48,5 km /fővonal/ (0+00 – 484+14,50) és néhány km több felé ágazó mellékvonal
A pálya jelenlegi hossza: 17 km /fővonalból maradt meg/
Építési nyomtáv: 950 mm
Jelenlegi nyomtáv: 760 mm (1961-től)

Sínrendszer:
- nagyobb részben 23,6 kg/fm „i”,
- vonali állomási mellékvágányban 18,1 kg, „v”,
- útátjárókban több helyen 34,5 „c” és „MÁV 48” rendszer is van beépítve.
További adatok
- Beépített kitérők: 10 db „i-76” rendszerű
- Al-, és felépítmény: homokágyba fektetett pálya nagyrészt faaljakon, a kitérők alázúzalékolva. Leerősítés nagyrészt alátétlemezzel, síncsavarral.
- Engedélyezett tengelyterhelés: 8 tonna
- Engedélyezett legnagyobb sebesség: 30 km/h
- Legnagyobb emelkedő: 5,3 ezrelék
- Legkisebb ívsugár: ~75 m
- Hidak száma: 1
- Átereszek száma: 5+3
- Állomások, kitérők száma: 4, ebből üzemel 3
- Megállóhelyek száma: 5+1, ebből üzemel 4
Biztosítóberendezések: nincsenek. Az állomások V-betűs jelzőkkel biztosítottak. A vonatközlekedés által érintett kitérők szabványos váltózárral szereltek.
Kettő, egymással kapcsolatban álló közlekedési csomópontban közúti jelzőlámpa működik, mely a vonatközlekedést is befolyásolja.