A Zsuzsi Erdei Vasút jelenlegi járműparkja:
- 3 db Mk48 sorozatú dízel-hidraulikus mozdony (2002, 2006, 2009)
/Gyártva: 1960./ A 2002 pályaszámú mozdony gyári szám szerint sorozatának első példánya, prototípusa!
- 12 db Bax sorozatú zárt személykocsi (üzemképes: 350, 351, 352, 354, 355, 356, 358, 359, 490; jelenleg üzemképtelen, felújításra vár: 353, 357, 491)
/Gyártva: 1961., 490-491: 1960./ A 359-es pályaszámú az utolsóként gyártott Bax kocsi.
A 490 és a 491 psz. személykocsik még az átépítés előtti, 950 mm-es nyomtávon is közlekedtek 1960-61-ben.
- 1 db Jah 3637 pályaszámú nyitott teherkocsi (jelenleg pőre, oldalfalak nélkül)
/Gyártva: 1955./
- 1 db Gah 1742 pályaszámú fedett teherkocsi
/Gyártva:1958./
- 1 db PVG /pályamesteri könnyű vágánygépkocsi/, mely a P-484 psz.-ot viseli (felújítás alatt)
/Gyártva: 1961./
A Közlekedési Múzeum járműve:
-1 db 394,023 pályaszámú gőzmozdony
/Gyártva: 1923./
A Zsuzsi Erdei Vasút Nonprofit Kft. járművei:
- 1 db BNE 50 típusú kéttengelyes „Gebus” dízel-villamos mozdony, felújítás alatt (Feketebalogról /SK/)
/Gyártva: 1955.?/
- 1 db Cax 521 pályaszámú személykocsi, felújítása megkezdődött (Szegedről)
/Gyártva: 1949./
- 1 db BDax 459 (50 55 25-01 600-0, BDa-w, MÁV) pályaszámú poggyászteres Bax kocsi (jelenleg Nyíregyházán tárolva)
/Gyártva: 1958./
- 2 db Jah sorozatú nyitott teherkocsi (2006 és 2192 psz.), ebből 2006 tárolva, 2192 felújítás alatt (Csömödérből)
/Gyártva: 1957./
- 1 db GV Ja 22262 psz. nyitott teherkocsi, felújítás alatt (Nyíregyházáról)
- 1 db kis rönkszállító kocsi (a fatelepi belső használatú kisvasúton szolgált)
Összesen: 26 db jármű
Korábban összesen 4 db 950 mm-es és 3 db 760 mm-es gőzmozdony (290, 291, 390, 490, 492 sor.), 2 db 950 mm-es benzin-mechanikus motorkocsi, 3 db 950 mm-es sínautó és hajtány, 9 db C-50 típusú dízel-mechanikus mozdony (ebből 2 db 950 mm-re készült, továbbá a KVVG 4508 psz. a PFT szolgálatában) és további 5 db Mk48-as dízelmozdony (1012, 2027, 2028, 2029, 2038) dolgozott a kisvasúton.